Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~ng007 | użytkownik

imię i nazwiskong adresKraków zarejestrowany04.11.2007 @19:07:32 ostatnio na stronie01.03.2011 @20:34:57

Ej! Zjedzmy wszytskich na przystanku, nim przyjedzie tramwaj.



pojeb, ale slodki.

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty0 komentarze291 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Maharet89    07.05.2009 @23:56:51
Dziękuję za komentarz
_______

Banny Sranny.
Mydło powidło, fasola groch!
~777    31.01.2009 @23:48:24
co do za profil bez zadnego digarta...
~Mirella1    18.12.2008 @22:49:09
Pięknie dziękuję
~Swallow    07.12.2008 @23:20:09
x)
~inwersja    30.11.2008 @22:10:35
~maaadleen    05.10.2008 @14:32:58
Dziękuję
~Bluecuracao    19.09.2008 @22:05:00
Chciałabym zobaczyc twoje prace.. ;D
~Nahtaivel    19.09.2008 @15:22:23
znalem juz wczesniej ale mi sie przez Ciebie przypomnialop:p
~Nahtaivel    12.09.2008 @08:49:51
~SemixD    07.08.2008 @22:27:48
no ta^^.
oczywiście to tylko do zdjęć żeby mojej modelki nie urazić
~straho    03.08.2008 @20:40:59
czekamy na twoje DA!
ostatnio edytowane: 2008-08-25 19:51:14
_______
Visla Pia Fidelis
~Nahtaivel    06.07.2008 @00:28:23
gwoli scislosci owa modelka stala sie moja miloscia
~Nahtaivel    17.03.2008 @06:38:00
dzieki
~insmac    12.03.2008 @23:41:05
Halloooooo

Co u Was?
_______
http://www.maciejbodek.com maciejbodek.com
~Nahtaivel    09.03.2008 @22:15:35
a odnosnie profilowego to nieaktualne juz bo nie pale od 3 tygodni i mam nadzieje ze tak zostanie
~Nahtaivel    09.03.2008 @22:11:00
hehe, dziekujepięknie kochana jestes za 5 plusow jade do krakowajak cos to gadu
~Nahtaivel    09.03.2008 @19:20:36
dzieki za obserwacje obiecuję ze niebawem galeria troche sie zmieni gdyz zamierzam kupic lustrzanke;] a tak poza tym zainteresowania i ulubione Twoje to jeden wielki + mianowicie spanie, CSI, chylinska i reszta zespolow no i do tego Twoja przesłodka twarzyczka
~Nahtaivel    24.02.2008 @15:35:09
jaka sympatyczna młoda kobietka na profilowym dzieki Skarbie
~14sierpnia    17.02.2008 @22:39:26
dzięki za odwiedziny i widzę mamy podobny gust muzycznyPozdrawiam serdecznie
~titter    13.02.2008 @23:35:19
milo mi dziekuje.
~YouAreSimplyBitch    09.02.2008 @23:05:40
Ciekawe.
_______
Jeśli ja oceniam jakiś digart, oczekuje tego samego w zamian.
~YouAreSimplyBitch    09.02.2008 @22:57:31
Kochanie Wiem Musisz Sie Chyba Zastanowic Co to Samowyzwalacz!
_______
Jeśli ja oceniam jakiś digart, oczekuje tego samego w zamian.
~titter    31.01.2008 @13:50:14
fajne okularki a gdzie Twoje digarty ?
~blinkone    28.01.2008 @19:29:15
Ten pierscionek gra ogromna role na tym zdjeciu tak samo jak osoba na nim :P
Ale dzieki..
~titter    22.01.2008 @22:52:17
lepszego sprzetu bra ka a jaki mialby byc rozmiar zdjecia zeby to lepiej wygladalo?
1 2 3 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)
Ten użytkownik nie ma żadnych digartów

© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt